Lugnet för stormen

Det fylls på med fullt av folk i vår lilla stad, det är inte så ofta det händer! Stan är därmed inte helt öde, som den brukar bli varje vardag efter kl 17.. Jag har varit till bolaget idag, och det är nog en bra idé att gå dit tidigt i veckan. Om inte alla tänker samma sak förstås, men det var då nästan fullt hus och då var jag ändå tidig..

Resten av dagen har jag mest slappat och det har varit underbart! Så himla härligt att vara ledig när solen lyser. Däremot måste jag börja klaga en del igen, ni som träffat mig vet redan att jag är en torrboll just nu. Men precis när jag tänkte att nu får det räcka, ser jag att båda fötterna också switschar skinn:( Nu dröjer det säkert inte länge innan jag är tillbaka som mitt vanliga likbleka jag ;) Fast utomlands blev vårt motto att "rött är oxå en färg" så jag antar att det gäller för vitt med. Man får se det positivt. Visst, jag ömsar och byter skinn just nu, men jag kanske byter ut det till ett bättre? Ett mer hårdhudat, det skulle nog en snäll människa som jag behöva :P

Annars lever vi livet som vanligt här. Snygga grannen har ju som sagt flyttat, han som brukade spendera sina dagar med att ligga och solen hela dagarna :) Men sommarkillarna har börjat jobba hos vaktmästaren. Så det ordnar sig;)

Midsommar utspelades sig förresten hos elisa. Vi grillade, snackade, drack och gick tillsist iväg i spöregnet till fotbollsplanen. Där vi spelade kubb och sedan brännboll. Och herrejisses vilken träningsvärk jag fortfarande känner av xD Jag gav allt! Ingen aning om vem som vann, för vi höll koll på tiden men glömde bort att ha nån som räknade poäng. Men jag måste säga att man var mkt duktigare än vanligt, kanske på grund av alla vätske-pauserna. Vi borde tagit varsin hutt innan idrottslektionerna i skolan, det skulle kanske hjälpt finfint^^

Ni måste jag hoppa in i duschen, och sakta se på när min solbränna rinner av och ner i avloppet..

Peace and Love my dear!

Kommentarer
Postat av: Becka

HAHAHAHAHAHAHAHAH :D

2010-06-28 @ 17:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0