Glad Midsommar!

Det är skandal, mitt favorit schampo, mitt smultron schampo har tydligen slutat säljas på ica :( tooo bad, me liked it very very much!

Idag är det alltså midsommar, så GLAD MIDSOMMAR på er alla! Jag har fått bekräftat att vi verkligen bor på landet idag. Syrran med kompisar ska göra kransar, så jag hängde med till vårt bästa ställe för att plocka famnar. Precis när jag stod och funderade vilka fler färger jag borde ha mer, så skuttar något över vägen cirka 5 meter framför. Guess what? Ett jäkla rådjur! haha, sjukt, det är ju ändå en asfalterad gata. Iofs samma ställe som vi hittade flera nävar av kantareller i höstas, men ändå, ni fattar! ;)
Snacka om naturupplevelse. Och självklart var syrran för stunden begravd i ett dike och såg nada :P precis som den gången jag såg en kronhjort på öland, bara jag såg den eftersom den precis hoppade in bakom en buske som var den enda växtligheten på den stora åkern på kilometer (A) men jag tror hon trodde mig denna gång :)

Jag hoppas ni får en underbar midsommarafton idag och ikväll, det känner jag på mig att jag kommer att få :)

Jag lämnar med ett starkt tips: Genomför inga svanhopp i små trånga rum!^^


Mitt bästa kort från resan! xD

Puss och kram! Och dröm sött om era framtida makar med 7 blommor under kudden ;)


Kommentarer
Postat av: Becka

så härlig bild :D

2010-06-28 @ 00:01:39
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: Caroline Eriksson

Tror det schampot finns att köpa på rusta, dollar store eller ÖB också ;) Så du får köpa några flaskor så du har. Tror jag köpte en falska förut på rusta kostade inte så mkt. Trevlig dag!

2010-06-28 @ 09:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0