9 juni

Going away tomorrow..I´m not quit done with my big bag get, but I still have time I hope. Last-minut-girl ;) Which is driving my sister crazy! Nu får det vara nog med engelska, men man måste ju träna lite, den kommer absolut att behövas de närmaste dagarna. Tyvärr är den riktigt ringrostig.

Det är inte bara jag och syrran som åker på semester imon. Även min lilla vän ska ta sig en tur. Min mobil har alltså till sist gett upp och bara vägrar att ladda upp sig igen. Jag tror jag har de flesta av era nummer uppskrivna, annars hör jag väl av mig på nåt sätt senare. Den ska dock inte till solen utan iväg till något "fixa-jäkla-saken-eller-få-en-ny"- ställe.

Imon drar vi alltså! Hoppas vi är snälla mot varann, jag har redan massa blåmärken från de söta änglarna på jobbet ;) Ha det bra här hemma så länge, dröjer inte lång tid innan jag bankar på någons dörr igen. Hoppas ni kan njuta av fint väder, speciellt ni som precis fått sommarlov! Lyllosar!




Puss och kramar till er alla :D


Kommentarer
Postat av: Elisa

Ha en rolig semester nu! :D <3 och puss och kram på dig! :D

2010-06-09 @ 19:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0