Working week is on

Andra dagen på jobbet idag och jag måste säga att det funkar finfint :) Det börjar bara bli slappare och slappare, sitter mest vid kaffekoppen och skvallrar medan man får höja rösten och skrika till lite då och då ;) Både idag och igår gjorde vi en lite mini-utflykt, igår till Vattenparken (7 barn, 3 vuxna, ingen hoppade i^^) och idag till stora lekparken i nygårdsparken (?) Pizza till lunch idag och efter att stora herrn gått hem för dagen slog vi åtta blondiner (inklusive två små herrar, vad är kill versionen på blondin?) ner för att käka pizza resterna till mellis, det är nog stor tur att man cyklar..

På vägen hem träffade jag på Sofie och Lili, som försökte sälja sin gröna bil, gick inte så bra som de hoppades på. Lili får hoppa på annat sätt senare iaf för han ska hoppa fallskärm på fredag. Va skoj, det skulle jag oxå vilja göra! Innan jag blir för tung och faller som en sten ner xD Kanske värt att spara slantar till? :P Framtiden e oviss..

Nu ska det käkas igen, lasagne den här gången. Och imon upp för ännu ett arbetspass, och antagligen en liten utflykt någonstans. 8-15, eller nåt sånt tror jag tiden var. Än så länge blir det bara tredje dagen, fast det känns som iaf en vecka, vi skvallrar och retas med varann så man har fullt upp iaf !/3 del av dagen (A)

Puss och hej på er!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0