Peace and Love

Jaha så var P&L över för i år igen och jag har i stort sett inte sovit en blund, så allt är väl som de ska vara. Det som däremot inte stämmer enligt tradition är att jag är har alla kroppsdelar intakta, speciellt fötterna och i stort inte blivit till mos en enda gång! Visst under den mest befolkade konserten fick jag lite hjälp med ett par starka armar runt mig, som höll mig säker från att snubbla och vaggade till lugna låtar ;)

Jag var ju inte så mkt på festivalen förra året, så har inte en hel festival i färskaste minnet. Men jag tycker ändå att jag kan säga att det var den bästa festivalen någonsin. Vi trängdes (oftast) i folkmassor framför Lily Allen, Kim Wilde, The Hives, Mando Diao, The Ark, självklart Jay-Z  och ännu några fler :) Förfesten startade kl 15 och festen pågick hela eftermiddagen, kvällen och hela natten lång. Festade med de flesta av de bästa, men träffade konstigt nog knappt en enda blge-bo innanför grindarna. Verkar som alla gick om varann större delen av tiden^^ I de olidligt hetta och tydligen tropiska sommarnätterna. Vi får hålla tummarna att det stämmer nästa år med. Jag undrar hur de ska lyckas överträffa detta år? Utsålt och 10.000 mer besökare än invånare..

För en sak är då säker: Ibland är den här lilla fläck på kartan till stad riktigt bra att bo i! Eller hur?

Härliga peace and love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0