Me want!



Me want en egen brum-brum! En liten silvrig eller svart sak :)

Och på tal om vill-ha, så ska jag bara helt för mig själv skriva ner en liten kom-ihåg lista som kan komma till användning i slutet på året.

Pappa: besök på spa, hans rygg dödar honom igen.
Syrran: Ny plattång och/eller hårtork, slipper jag vakna på morgonen med hennes fejs close to mine för att fråga var jag "gömt" grejerna
Mamma: Vad tusan var det nu igen? Aja, lär väl komma på.
Moster skulle få biljetter till dalhalla var det tänkt, men tydligen så har hon och hennes man redan varit på den föreställningen två gånger! Det är fan fart i tanten och, fast hon har typ alla ålderssjukdomar man kan tänka sig och nu inte rör sig utan rollator, så har hon ibland ett mer livat liv än jag!

Nu ska ni inte tro att jag längtar till nån speciell dag på året, jag vill såklart ha än mer sommar och massor av sol. Det här var bara något som precis ploppade upp i skallen, kanske värt att skriva ner.


Nu blir det käk! Och imon jobb igen, som idag, fast med stängnig.. Hejhopp!

Kommentarer
Postat av: Elisa

En kom ihåg lista kan alltid vara bra :D

2010-07-23 @ 09:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0