Kall och förkyld men äntligen helg

Jag har gått och dragit på mig en förkylning igen. Suck, alla verkar rikta in sig på mig när de känner nysningarna komma ;D I annat fall så har jag iaf jobbat hela veckan. Härligt med samma ställe, ett ställe som jag faktiskt kommer sakna. Det har klivit upp på prispallen högst upp och slagit ner den starka konkurrenten. Fullt upp med inskolningar har det varit (nya rädda barn som skriker på mamma/pappa) och under den tiden har alla i personalen fått en unge som tytt sig till dom, som inte blir lugn förrän den personen håller i. Tror det eller ej, men det hände med linnea och mig :) hon sträckte sig hela tiden efter mig, gulligt! Kan ju gissa var förkylningen kommer ifrån ;O

Igår vare det annars en lugn dag. Åkte hemifrån vid halv åtta och kom hem igen vid halv fyra. Käkade och hamnade i tv-soffan. Spelade lite spel med syrran, medan minusgraderna utanför ökade. Mot kvällen blev det popcorn med krydda, Skavlan och sen en blandning av filmer som Mumien och Hannibal, tills jag somnade för tredje och sista gången den kvällen/natten.

Idag blir det ännu en lugn dag. Ska försöka kurera mig lite för att bli bättre. Borde betyda att jag inte ska ut i de 18 minusgraderna, men måste man så måste man. Jag ska strax iväg och handla lite, sedan möta upp syrran, medan mamma och pappa går på Borlänge revyn. Ikväll ska det sedan bli tacos :)

Hoppas ni har chansen att njuta av en härlig helg och lördag.
Nu ska jag hoppa in i duschen. Ciao! 

Grodor har jag funnit, prinsar är mer sällsynta

Kommentarer
Postat av: Becka

Tacos mums!

2010-01-30 @ 15:05:57
URL: http://repsu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0