It´s the end of the week as we know it

Äntligen måste jag säga! Nu är veckan över (eller ja, bästa delen av veckan återstår ju förstås) Har hunnit med en massa denna vecka som sagt.

Bland annat:

-övat manövreringsbana
-varit till farbror doktor
-kört halkan
-letat presenter
-jobbat
-hälsat på elisa ;)
-kutat runt på kuppan en triljon ggr
-till syster doktor den här gången
-jobbat igen
-missat minst tre bussar, väntat för länge på tusen
-köpt tårta
-firat pappsens födelsedag

Måste bara säga att halkbanan var riktigt skoj. Vi alla var nervvrak i början, men det blev lugnt och fint. Speciellt när jesper fick köra hela vägen till trafikövningsplatsen (a) och amanda var den enda som fick göra manövertestet ;D vissa tillfällen på banan kanske man kunde vara lite mindre fegis, men jag fick en hel del sladd och snurrade iaf en gång ;) roligast var den tvära, hala kurvan. Efter det kom att, sittandes med bälte snurra runt (volta) i en bil och ännu efter det testa att krocka i 7 km /h. No big deal ;D Vägen hem delade jag och kajsa på, hon började så jag fick köra hem mig själv till här utanför. Perfect.

Nästa vecka kommer kännas tom efter den här! Vissa ämnesområden kommer sakta ner eller upphöra, medan andra blir full gas =) Redan bokat för jobb iaf, vilket känns skönt, slipper man vänta i onödan :) Sedan borde jag klippa mig någondag också :P Men för nu, bara få en lugn stund =) Har äntligen bytt bort mina juliga ringsignaler på mobilen iaf. 

Nu ska eve gå och laga mat. Ha en bra lördag hela högen. Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0