Hungrig

Okej, tre läxor jag lärt mig idag:

- drick inte tre koppar kaffe på fastande mage (auch)
- tro aldrig att bussen kommer i tid
- låt inte en unge hälla strössel själv på glassen (verkligen överallt! utom på glassen..)

Tisdag idag och jag har fortfarande inte klippt mig, vi får se om det hinns med någon dag för det skulle behövas. Träffade elisa lite idag som blev retad av småglinen;) efter det begravde de hockeyklubbor i snön och gav mig obetald övertid genom att leta och jaga in dem i värmen. En var bokstavligt talat nergrävd i snön^^

Kul att becky också fått jobba lite. Verkar som att "chefen" är sjuk eller ledig eftersom de andra terrar mig istället.

So long! Hope you all are well!

Kommentarer
Postat av: Elisa

De var söta :D Ja jag ka å klippa mig snart :D Det behövs, och det är roligt med föärndring :D

2010-01-19 @ 20:15:18
URL: http://sweetelisen.blogg.se/
Postat av: Caroline E

Låter kul att jobba med barnen :) Skulle också vilja ha ett extrajobb men det är svårt att hitta, förutom "sälj jobb".



2010-01-21 @ 10:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0