Mr M wants to kill me

Min mobil, min kära lille vän, har väckt mig hela morgonen. Sms har rusat in och jag börjar bli liite trött på gnällolle, drygpelle och jag-vet-inte-vad-jag-ska-kalla-honom-pelle. Gemensamt kan vi kalla dem Mister M. Mr M: 1, 2 och 3..
Men eftersom mr M: 1 gjorde som killar brukar göra; swisch! (ärligt talat var det krig där ett tag) Och jag gjorde som tjejer brukar göra, mr M: 2 hejdå (haha det rimmade ju!) Då återstår en som jag inte vet hur man ska hantera då, den vanliga;) Ni ser vilka knäppa problem eve "the freak" har^^

By the way, hon lever igen. Lite magrare, men står trots allt på darriga ben. Jag är vad mormor skulle kalla "lite kinkig" med maten just nu. Fast magsjuka i ca 2,5 dar vill jag inte önska någon.. Men sånt é livet ibland.

Lyckat att jag prickade in helgen, eller INTE :O Men som vanligt, har man haft stressiga veckor och äntligen är ledig är det väl då man slappnar av som man blir sjuk. Dumma smittbärare till ungar x)

Jag väntar med spänning på att höra vad som hänt er i helgen. Så många saker som jag missat, så har ni bergis haft mer skoj än jag haft! Ha dé gött småttingar!

Tshüss!

Kommentarer
Postat av: Natalie

haha vilka killproblem:P Inte lätt att vara omtyckt;) Ja du. Jag har inte haft så roligt jag heller. Plugg, plugg och återplugg! Tar aldrig slut! hoppas det är bättre med dig nu. Puss

2010-01-25 @ 20:52:26
URL: http://rockpointnattie.blogg.se/
Postat av: Elisa

Tur du är frisk nu iaf :D

2010-01-25 @ 23:10:25
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0