Sick and tired



Ja, som framgår av bilden så känner jag mig lite lätt vissen idag. Tog mig hem från jobbet igår med stor möda, trodde huvudet skulle sprängas och jag spydde faktiskt när jag väl kommit hem, och inatt och imorse.. Blä jag vet inte vad det är för fel på mig just nu. Har fortfarande huvudvärk som åker berg-och-dalbana mellan aj och h**vete och i stort sett ingen aptit. Idag ska det bli skridskor om jag orkar med de, syrran har precis köpt ett par nya grillor. Med ill-gröna lysande snören, vilket hon inte precis är lyrisk över^^

Nu ska jag trösta mig med min kladdkaka som är kvar sen igår. Den känns mycket mer lockande än all annan mat i världen just nu (det är lunchtid för mig, så blir det när man går upp tidigt).

Ha en lovely helg mina kära vänner :) Och se till att hålla er friska!


Musik:  Stop this train



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0