Busy week!

Mycket har hänt den här veckan, trots att det fortfarande bara är tisdag idag. Jag är på språng hela dagarna långa och precis så kommer denna vecka tyvärr fortsätta. Till och med nu när jag fick lite datatid så har jag redan tagit emot tre samtal. Vi kan väl säga att vissa tider går allt neråt, andra går allt uppåt och just nu bara springer allt framåt!

Mamma fyllde år i söndags och efter lite fin ren panik fixade sig dagen och kvällen med både presenter och tårta. Hon fick bland annat biljetter till melodifestivalen, något hon aldrig trodde. På fredag fyller istället pappa år. Vi har nog redan nu kommit till panikstadiet, eftersom det helt enkelt inte finns tillräckligt tid för oss att hjälpa varandra med förberedelser. En och en är det som gäller. (Syrran har tenta-panik-period)

Men jag ska inte klaga, jag vet bara inte var tiden har tagit vägen. Jag har varit lite (data)osocial på senaste tiden, men det ordnar sig snart igen. Dags att laga lite mat, för att sedan ta sig till apoteket så jag kan få ut min ögon medicin ;D Suck, drygsaker. Om det inte vore för att jag tycker att ögon kanske kan vara bra att ha, hade jag slitit ut den j**kla saken för längesen ;)

Nee nu ska jag sluta att klaga och köra igång med allt igen. Hoppas allt går som ni önskar er!

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Elisa

Lycka till =) Alla som går på högdkolan har nog tenta ångest just nu ;P

2010-01-12 @ 16:56:16
URL: http://sweetelisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag håller tummarna ;)

2010-01-12 @ 17:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0