Svenskt OS guld igen!

Snöstorm? Jo jag tackar :P fast det är bättre här än längre ner i landet iaf. Alla tåg till och från Stockholm var idag inställda. Sicken tur att vi inte ska dit än då :) Men det finns då mycket snö här med. Jag funderade starkt på att bygga en snögubbe i badrummet, tillräckligt med snö hade jag då fått med mig in från promenaden ;)

Jag har inte så mycket för mig just nu. Ska strax iväg en sväng med syrran. Annars har dagen mest varit slapp. Sett lite på OS igen, kul att Marcus Hellner fick guld. Jag vet inte om ni såg loppet, men det var iaf himla spännande. 6 medaljer har vi nu alltså :P varav 3 guld. Det är kul när det går bra för Sverige.

Jag tror förresten att mitt nya utseende på bloggen speglar min beslutsångest ;) jag kunde inte bestämma mig för två eller tre kort som jag skulle ha, så jag tog alla som jag egentligen ville. Nog för att de inte syns så mycket, vissa är halva osv. men, men det får väl duga för nu. Kanske händer något nytt nästa gång jag har tiden. Det behövdes iaf något annorlunda, var så sjukt trött på det gamla och behövde förändring. Våren kommer ju snart, kanske därför, en ny start;)

Söndag igen då, veckan har då sprungit förbi som vanligt.. Dags att samla nya krafter och ta itu med en ny fräsch vecka, vem vet vad som väntar? Btw sverige-finland spelar inatt kl 6.00, ifall ni morgonpigga eller nattsuddare skulle få lust att slänga en kik ;) Det var lite väl magstarkt för mig, men kanske kanske. Måste väl ändå dra mig upp vid sju så :0) Nu tjuter syrris, got to go! Puss era små skruttar!

Kommentarer
Postat av: Elisa

Det är iaf en fin bakgrund =) Jätteroligt med lite medaljer, de har kämpat så hårt! =)

2010-02-21 @ 23:41:58
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0