Sol, sol, sol!

Det kommer bli en kort jobbdag idag. Men pengar är pengar. Jag har startat dagen med en lång promenad i den lysande solen:) Just nu sitter jag under en filt, värmer mig igen och ser på Den lilla sjöjungfrun :D Många minnen från förr, men tänk vad kort varje avsnitt egentligen var? Vad har hänt med tiden? En halvtimme var en evighet när man var liten, nu hinner jag knappt kolla dit förrän det är slut :P
Det kanske är sant som de säger, ju äldre man blir desto snabbare går tiden? I vilket fall som helst så får vi väl se till att njuta ordentligt av den lediga tid vi har. Tur att man är liten än då ;D "Man blir som man umgås" xD 

Nu är det hög tid att luncha för mig iaf :) Jag är hungrig som tusingen, big surprise ;)


Frukost - yoghurt, flingor och blåbär. Hallonte och knäckebröd ;D


Söta tjejer på fest hos Becky

Nu är det Alladin också! Ojoj ;D Men då kan jag ju inte skriva mer ;) 

Ha det bäst :)

Kommentarer
Postat av: Liza

söt du e :D

2010-02-16 @ 15:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0