Pizza och pasta till lunch

Hejhej! Lever ni därute i snöstormen? Vad tusan har vi fått för väder igen? Solen, vart tog den vägen? Bakom molnen eller? :O Ack, ack..vi får väl vara glada och njuta av lite mer snö då ett tag till. Men sen!

Så, vad har hänt det senaste dagarna? Två "högtider" har varit, om man nu kan kalla alla- hjärtans-dag och fettisdagen för högtider ;) för mig blev dagarna i stort som vilka dagar som helst. En kartong med chokladhjärtan fick jag i handen och två semlor i magen. En med vaniljfyllning och en chokladsemla med nåt sorts chokladkräm i mitten. Mums! Annars har det mest blivit jobb och jag kan knappt fatta när jag säger att det har varit på samma ställe den senaste veckorna. Det är ju drömscenariot att man får komma tillbaka till ett ställe man tyckte om!

Samma sak imorgon faktiskt. När man inte jobbar hittar man alltid andra saker som tar tiden ifrån en. Igår hann jag iaf ut på en trevlig promenad med mallis. Iskallt var det dock. Träffas alltför sällan, fast man bor några hus ifrån, konstigt det där :P  Men, men med internet går allt att fixa. Jag har ett arbetsvisum liggandes i Kanada, som bara ska skickas in om jag får lust att åka ditt och arbeta^^ Något jag antagligen aldrig kommer att göra, men som min "vän" där vill så hjärtans gärna ;D Man ska väl aldrig säga aldrig, ett på sitt sätt, riktigt bra motto ändå :) Vem vet, kanske tar en tur och kikar live på OS? Heja fram Sverige till fler guldmedaljer.

Nee nu ska jag avsluta det här inlägget som jag alltid brukar göra, gå och göra lunch! För dagen blir det rester. Det finns pizzarester och rester av pasta med ost- och skinksås i kylen med mitt namn på. En rolig dag som säkert bara kommer att fortsätta i samma stil. Hoppas ni känner detsamma :)


Måste ju ha efterätt oxå, det är ju lill-lördag ;D


Eve out 
Make Love And Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0