Nästa destination: Stockholm C

Okeeej, nu är det snart dags att fara. Ett skoj besök till storstan är vad som står på schemat. I snö- och tågkaoset:) Här snöar det som det aldrig har snöat förut, som en av sportkommentatorerna uttryckte sig under stafetten "det snöar lovikavantar"^^ Hoppas det ser lite bättre ut hos er liza och becka ;)

Btw, här har ni dansen som jag pratade om förut xD Den dans på tv som några gjorde en enklare parodi på :D Och som jag försökt lära både ungarna och twinsen ;) haha! Man ska tänka såhär: Torka rumpan med handduken och fimpa en cigarett med stortån^^ Det finns en massa andra dance moves på klippet, men den här är roligast;)



Haha, jag vet inte vad det är med mig idag. Men det bådar gott inför en rolig kväll (: Ha så skoj mina söta vänner (och alla ni andra med) Så hörs vi igen nångång efter helgen :)

Party i storskogen, here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0