Let me brighten up your day

Precis när man börjar känna sig mänsklig igen så blir jag överkörd av en andra förkylning, verkar dock mildare så hopp finns än. Har varit och brummat idag så fick därför en ledig dag, men ingen sovmorgon för det. Nej nej här finns inga fler alternativ än att springa sig röd i fejan till bussen ;P Nu har jag iaf kommit hem för en stund sedan och funderar på vad magen ska ha till lunch. Senare blir de iväg till stora runda kuppan och kanske träffa lite fint folk.

Men först några roliga klipp som kan lysa upp dagen! Jag såg på Vinterspelen i Åre igår (kanal 5) om ni har möjlighet så kika på det ikväll :) roligaste jag sett på länge, även om jag ju var lite trött samtidigt. Men toaracet var bäst^^  "Glenn kör med tekniken -en skida" Sen ett skönt klipp från Frasier, måste ju se till att ni börjar tycka det är lite kul;)



Ett avsnitt är i 3 delar, se del 2 av "Taps at the montana" xD Niles har lånat ut sin lägenhet till en stepp-galning som stört de andra i huset, niles vill tillbaka och måste nu försöka imponera på styrelsen som äger huset så han inte måste flytta. (Kan spola fram till 3.40, då bara några sekunder fram till döda fågeln, som de tror har blivit förgiftad av maten - som de precis gett gästerna^^)
 


tshüss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0