Kreativt Kaos

Tjoflöjt!

Hur leker livet med er alla? Jag är trött som tusingen, men glad av en lång arbetsdag med blandat annat små blåa spöken, larvliga larver och snöklädda fejs. Jag fick konkurrens idag eftersom vi var två vikarier, men jag blir den som får fortsätta imon med:) (de är vana med mig där) Niceigt! Dagens enda dryga moment var att jag blev väckt 7.34 och skulle ta bussen 7.46.. Alltså cirkus tio min från absolut sömn till typ mänsklig. Lyckades jag med, med beröm^^ Frukost och tandborstning fick läggas åt sidan, men väskan var iaf redan packad och klar. Imorgon slipper jag iaf den stora stressen, men utan sovmorgon ändå:P

Hade annars bakisdag igår, inte så jätte illa, men seg som in i baljan. Gick en lång promenad i den tomma skogen och råkade hamna i en glänta med massor av folk och skidtävlingar;) Vilket iofs var bra, för då fick magen hamburgare. I lördags var det party, Beckys födelsedagsfest. Riktigt kul att träffa allihop som man inte sett på ett tag! Vidare till krogen där det fanns lite mer folk än vanligt vid elva, men där slutade skillnaderna. Dj:n har fortfarande inte lärt sig hur man underhåller på ett bra sätt, det mesta av folket stod stilla mellan dansgolvet och baren. Träffade dock på mimmi igen som flyttat tillbaka till dalarna, trevligt. Vi upprepade att vi borde ha en ny klassfest någon gång. Vi får väl se hur de planerna går ;P

Nu ska jag läsa lite i min bok och antagligen laga lite mat. Sen sova någorlunda tidigt och starta om för en ny underbar dag! ;D Ha det bäst gullungar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0