Flugornas herre

Morgonen började med en glad nyhet. Jag har haft en irriterande j**kla fluga som surrat de senaste nätterna, i fönstret eller i ansiktet. Först och främst undrar jag hur den har överlevt vintern? Daa.. Iaf så skyndade jag iförrgår in i rummet, flåsade så mycket att jag fick något i halsen. Sedan dess har herr fluga  varit spårlöst försvunnen (han är så störande att det måste vara en "herr";D). Men idag kom den tillbaka! Och det var glädjande för det betyder att den glada nyheten alltså är att jag inte svalt den^^ Intresseklubben antecknar..

Idag blir det en slapp-dag. Jag vaknade fruktansvärt tidigt och tänkte "tänk om", så redan vid sju var jag uppe, städade och donade. Men inget samtal idag, skönt värre. Istället ska det fixas hemma, se lite OS-repriser och senare ikväll kanske det blir en tur med grillorna, om snöstormen går och lägger sig vill säga.

Gaah..grannen borde skaffa sig en tv. Eller kanske ett liv.

Mat, öh vet jag inte hur det blir med, ingen fantasi idag. Fast jag bläddrat igenom ica´s buffé bilaga. Får kanske bli pasta as usual. Vad får ni för smarrigt i magen idag? Hungrig är jag redan.
Ha det fint hela högen, hoppas ni kan njuta av härligt fredagsmys eller grym utgångskväll :)

Hug´n kiss


Kommentarer
Postat av: Elisa

Haha måste säga att det var en väldigt bra nyhet! xD :D Du är för söt :D

2010-02-20 @ 17:33:49
URL: http://sweetelisen.blogg.se/
Postat av: Elisa

Det är en jättefin bakgrund du har också! =)

2010-02-20 @ 23:38:19
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0