Youth is like diamonds in the sun,and diamonds are forever

Idag är det den 10 december och jag är inte klar med julklapparna! Låter kanske konstigt eftersom det fortfarande är rätt så tidigt, men jag brukar vara klar ännu tidigare. Dessutom fyller syster fia-pia år på tisdagen och jag har inte en susning om vad som ska slås in och ges bort. Är just nu i ett stadie av lite lätt panik!

Men som jag nämnt förut, detta är december i ett nötskal. Tiden försvinner snabbt som en avlöning och sen står man där och måste ge sig ut bland trängseln. Känns som timmarna på jobbet tar upp allt tid i världen. speciellt otålig kan man bli på rasten eller när kidsen sover och man börjar tänka på vad man kunde ha gjort ist.

Men, men nu ska vi inte vara såna. Julen är ju framför allt barnens högtid och jag sitter på första parkett (förutom om man har egna barn då;D) Men eftersom jag spenderar i princip veckans alla dagar med samma kids så hör man ju hur snacket går^^ Igår monterade jag till exempel ihop en julgran, som blev en stor hit när alla vaknat. Eller ja, en försökte klättra upp i den! Men de andra fick iaf glitter i ögonen! 


Nåja, lugnt idag. Paaarty imon och luciafirande på måndag. Hejhå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0