Always look on the bright side of life

Äntligen helg, gud så skönt! Den här veckan har varit så låång. Iaf måndag och tisdag har känts som 3 dagar var. Det tar tydligen på en att vara två pers på 15 kids.. Men men, vi tog in en vikarie på onsdagen, och då fick vi massor av tid över konstigt nog.

Det är iaf trevligt på jobbet, och jag är poppis, iaf bland kidsen. Speciellt smågrabbarna, de dreglar alla över mig! Och av en liten plutt som inte ville ge sin mamma en kram när hon kom, fick jag ist en bamsekram och två pussar. Haha..

Jag får väl nöja mig med de pussar och kramar som jag får under arbetstid, det händer ju annars inte så mkt inom andra områden ;) Visst det finns en 90:a som praoar längre ner, men efter att ha pratat en del, så undviker jag människan så gott det går. Han går mig på nerverna, hur han nu lyckats och ens försöker med det, när han har flickvän och dotter hemma..(?)

Nee nu ska jag sluta nysa och ta mig ut på en kort och kalll promenad =) Ha det bra alla nära och kära, jag saknar er alla!

Kommentarer
Postat av: Elisa

Fin bloggdesign =) saknar dig med =)

2010-12-06 @ 14:26:57
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0