Dagarna i mellan

En mellandag och snart starten av ett helt nytt år. Julveckan har kommit och gått, med språng måste jag säga. Det var som om man blundade till där vid första-andra advent och öppnade ögonen den 23 dec igen (!) Själva julaftonen var som vanligt riktigt härlig med massor av god mat och julstämning. Allt som man trodde man aldrig skulle hinna, hanns med och det blev godare än någonsin. 

På juldagen var det ut och göra stan med världens bästa vänner som vanligt. Denna gång gick färden mot stan så tidigt som bara möjligt och därmed blev det första året utan låångt, hemskt och kallt köstående. Dock var man ju inne lite tidigt kanske, men tillsammans med en massa andra människor, så det gick prima och vi hade en himla skoj kväll ända till stängning. Eller ja, om bara inte golvet innanför uteplatsen hade varit så himlans glashalt så nåra av oss blev medlemmar i balettklubben.. Men det var ju juldagen, och något man vet om den dagen är att det alltid händer något särskilt ;)

Denna vecka njuter jag av väl förtjänad ledighet och har äntligen all tid i världen att lägga på mina kompisar (förutom tiden som går åt till Nikita-boxen of course) I övrigt har jag till och med satt två fötter på mellandagsrean, en vända på trånga kupolen med nattie och en upp-och-ner-,hit-och-dit-vända med syrran på Östbergs möbler, där jag iaf kom hem med nåt litet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0