Jag jobbar på jobbet nu

Idag kände jag mig hemma på jobbet, sådär riktigt hemma. Det sitter numera en bild på mig på väggen, under rubriken "Här jobbar" De kunde skrivit "vikarie" men det gjorde de inte! På väg ut till bilen hade jag med mig kort på mig själv (typ skolfoton, med olika storlekar), ett gruppkort med mig, fröknar och alla barn, och den största överraskningen; en mistel! Den var årets julgåva från chefen och jag fick oxå en :) Skoj! Kanske man ska hänga upp på lämplig plats? ;)

Efter jobbet åkte jag till mataffären och träffade på en av busungarna där, han kände faktiskt igen mig och lyfte sina armar mot mig ("lyft upp mig"). Allt som allt en trevlig dag än så länge :) Och bättre blir det, för syrran fyller år idag, så strax ska det bli presentöppning och tårta.

Btw, det blev party i helgen, jag lyckades må bättre till kvällen. Och det var den bästa festen på länge, kanske för att det var ett tag sen nästan alla i gänget var med :) Grymt galen helskojkväll! :D




En mistel från google.se


Kommentarer
Postat av: Elisa

det låter härligt =) Gratta din syster =)

2010-12-14 @ 19:54:01
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0