Trollväder i trolltider

Har haft världens finaste väder och världens vackraste utsikt från hotellrummet! Tror ni mig inte? Nee det gör inte jag heller. Paraplyn gick åt som smör i solsken, även jag greppade ett och ställde mig i kön. Har i princip regnat konstant hela vistelsen^^ Och utsikten, den bästa någonsin, en jättehög och jättefin vit stenmur..

Men det finns ingenting att klaga på, allt har varit suveränt. Vad gör det att vädret inte var det bästa eller att muren skymde det mesta av staden. Hotellet låg jättebra till, två kvarter från Centralen, och var mysigt med levande ljus överallt vid frukosten. Första dagen shoppade vi lite, checkade in och sen blev det båt till djurgården och gå på skansen och grönan. Skoj! Helknasiga bilder, nåra kanske kommer upp senare. Andra dagen vaknade vi kl 6 (!) p.ga lite oväsen utanför (jag tittade inte men det lät som någon höll på att riva huset bredvid genom att krascha in i det?) Frukost blev det kvart över sju, sen dusch, fixning och packning. Sen shopping, lunch och fika resten av dagen. Roligaste affären att gå in i var faktiskt Lagerhouse <3

Nu ska jag laga lite mat, vila och sen iväg! Har ont i fötterna, benen och axlarna, men det är det värt.
Fortfarande förkyld dock.. En båttur med spöregn och iskalla vindar hjälpte inte så värst^^

Hoppas det är bra med er alla, utspridda i städer, byhålor och länder. Jag håller tummarna för att allt går som ni vill, så kan ni göra detsamma för mig.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Becka å liza

=)

2010-08-29 @ 20:28:11
Postat av: Becka å liza

=)

2010-08-29 @ 20:28:17
Postat av: Becka å liza

=)

2010-08-29 @ 20:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0