Ett, två, tre - på det fjärde ska det ske

Gaah jag vill ha mer sol och riktigt blå himmel. Vad ska man behöva göra för att få va med om en sista del sommar? Idag trodde man att det skulle bli fint och härlig, men ack inte! Istället är jag inomhus och på insektsjakt. Men jag upptäckte just hur alla små flugor lyckas återuppstå efter mina mordförsök, det är fan för stora hål på den jäkla flugsmällaren^^ Snyggt Eve, verkligen.

Jag fick iofs bada lite i helgen iaf. Jag och syrran hittade en egen lite udde, där det bara var några båtar som åkte förbi ibland. Men vattnet var såklart iskallt, så det blev bara att doppa så mkt i vattnet som möjligt utan att förfrysa tårna, sedan upp innan killarna på båten hann vända tillbaka och se oss xD

Idag blir det en tjejdag med skojiga Mallou, vi ska strax iväg och spela minigolf och kanske ta en fika efter :) Först ska jag rota fram ett par jeans eller leggins som jag kan dra över mina lurviga ben^^ Vi får väl se vem som vinner, jag brukar loosa på minigolf varenda gång jag spelar med syrran (hon kanske fuskar!?) men idag blir det att gå all-in, jag har iaf spelat där en gång i år, vem vet jag kanske kan banan bättre? (A) hehe.. Tur i spel eller tur i kärlek? Om det vore så enkelt^^

Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0