På det sjätte smäller det!

Dåligt väder idag med, big surprise! På grund av min förkylning och vädret har jag därför undvikit att cykla en mil varje dag och tagit bussen till jobbet istället. Lär väl dröja innan solen kommer tillbaks, men jag är inte redo att ge upp och skaffa busskort än!

Alldeles strax ska jag iväg och kika på en ny mobil (hur många ggr har jag inte gjort och sagt det den här sommaren?! Daa..) Men först ska jag njuta lite av lugnet här hemma. Pappa har dragit åt skogen, mamma har bytt stad och syrran är ute och cyklar som vanligt! Trevlig familj man har va? ;)


Min nya skylt :)



Och min nya kryddburk! Den nya varianten på Dust It, måste provas lite sen och se hur mycket volym det blir. Se upp ikväll jag kanske ser ut som ett troll!

Ikväll blir det kräftskiva med gänget! Jag är inte så säkert på att jag har varit på kräftskiva nånsin (?) Kräftor har jag ätit och gillat, men då kom de i en liten burk med vatten i och var bara kräftstjärtar.


Allt blir nog toppen tillslut, vi hörs och syns ikv!


Ps Nu har jag faktiskt varit en vända till mobilaffären och guess what? självklart var den nalle jag siktat in mig på utgående och den lilla nya jag hittade istället kommer att få ett mindre, tydligen mycket bättre i alla kategorier, nyare syskon. Får vänta och se lite till då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0