Beställt ny mobil äntligen!

Det var meningen att det här skulle bli ett långt hat-inlägg mot teknik affären Expert, men nu har jag lugnat ner mig, kanske tur det. Måste bara surt säga att de krånglar och drygar sig tusen gånger mer än vad som behövs. Gaah, kommer dröja innan jag ens kommer på tanken att köpa något stort därifrån igen, även om jag nu har ett presentkort på 1300 kronor att spendera i den affären.. (Julklappar mina vänner, julklappar!^^) 

Jag köpte ju min mobil där för typ nåt år sen, ett impulsköp. För cirka 10 år sen lämnade jag in den på lagning, ungefär 100 år senare hörde de av sig och sa att den är omöjlig att laga, jag skulle få välja en ny. De tre jag hittade visste inte personalen ens om de hade kvar, men sen valde jag tillslut en, då får man höra att den är jättedålig och att nästa kommande modell skulle vara mkt bättre. Man är väl bara människa, klart jag hellre vill ha nästa!
Tönten (som stank av svett och after shave) sa att den säkert kommer om nåra dar, vilket sig verkar i verkligheten vara ett år! Så nu har jag gett upp den affären och beställt en ny mobil från Elgiganten ist :) E lite trött på eländet så det blev inte att välja så jättenoga, men tror den blir bra ändå. En samsung monte ska det bli och nu väntar jag med spänning på att den ska komma med posten.

Annars har det inte hänt så mycket annat i mitt liv. Mest jobbat och kurerat min förkylning, som såklart blir värre när man jobbbar, kallt ute + snoriga snorungar. Plus minus blir noll alltså! Imon måste jag vakna till liv redan kl 05.30 för jag ska öppna samma ställe som jag var på idag. Kan bli kul, jag e då inte så värst pratsam eller levande den tiden på dygnet, så jag antar att ungarna kommer få busa på! ;)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Snygg bakgrund! Älskar stjärnorna :)

2010-08-31 @ 16:58:10
URL: http://minfot.blogg.se/
Postat av: Liza å Becka

=)

2010-09-02 @ 15:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0