Once again

Tjoflöjt! Idag är det påsklov för mig! Vi får väl se om det håller hela veckan eller bara någon timme till.. With this job, you never know!

Jag hoppas att ni alla haft en underbar påskhelg och käkat godis i massor! Det måste nog bli en liten motionsrunda här snart, iaf efter det att godisskålen blir tom. Men jag bor en trappa upp, så det lär väl inte bli något problem just nu ;)

Jag börjar sakta bli lite förkyld igen. Annars så lever och frodas hela familjen. Det är ju ett litet under, eftersom vi alla tog oss till Ikea igår. Men den enda som haft körkort och kört vareviga dag hela året, fick inte köra. Brummandet stod jag och syrran för. Det var lite nervöst i början, men utanför dalarna började det snöa, så då var allt lugnt igen!^^  Hem kom jag med, ingen byrå, men skålar, tallrikar och en trevåningsförvaring av accessoarer. Går sakta och säkert mot ett litet ikea-hem.

Helgen har alltså varit helskön och jag vill bara önska att den, plus ledigheten, kunde fortsätta veckan ut. Genom mobilen har jag kontakt med lite olika människor just nu. Och jag har kommit fram till att jag orkar inte. Det finns så mycket som man inte bör starta och annat som man inte vill. Tiden får helt enkelt fortsätta gå, så får vi se vad som händer.
Nu ska jag sluta skriva och iväg och vara duktig. Måste städa bort allt grus och sen rensa både dator och garderob.. najs - not :P 

Men ha det fint, boys and girls!
Tschüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0