Too tired to dance

Är såå trött. Jag har lyckats undvika vila och avslappning hela veckan lång. Livet har lagt in sig på en rutin, vilket jag egentligen tycker är jättetråkigt. Jag vill ha mer spänning! ;) Men nee, varje dag har börjat med att vakna i gryningen och ta sig till jobbet. Sen åka hemåt i mörkret, men utan att nå målet först några timmar senare eftersom det har varit något att fixa efteråt. Väl hemma är det mat som gäller och sen något normalt som dusch, tv eller sova. 

Igår var jag på lägenhetsvisning med syrran, hon ville kolla på en lägenhet nära stan. Det var bara det att den var inte tillräckligt nära stan. Ursnyggt kök, men resten hade en liten feeling av gammalt vandrarhem^^ så hon får nog fortsätta leta.

Jag har förresten också anmält mig till ett nytt uppdrag för eventbolaget ;) det är bara det att, får jag det så kommer jag säkert behöva stöd av en massa trogna kompisar, eftersom det tydligen ska utspelas mitt i kupolen en fredag eller lördag xD Help!

Nu blir det mat. Sen ska jag ta och vila huvudet :) Började jobba kl 07 idag (gick upp 05.32!!) och börjar känna av det litegrann. Jag fick tider till en till vecka på samma ställe. Jag borde vara överlycklig att få vara på samma ställe, men det känns inte riktigt rätt ;D Och det beror inte på syrrans jobbarkompis unge som är på avdelningen bredvid och förföljer varje steg jag tar^^

Nu kommer ni säkert att tänka "Eve välkommen till vuxenlivet", men gud vad jag vill ha en liten ledig vardag ;D

Anyway, See you all :) Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0