The girl in black

Hallå köttblå!

Nu var det en väldans tid sen jag var här och skrev sist. Internet är inte min vän längre utan krånglar mer än vanligt (även om msn is still going strong) Annars då? Vad sjutton har jag gjort sen sist?

Det har hänt en hel del grejer, inte viktiga, men många. Jag har åkt iväg och shoppat både en, två och tre gånger.. ajfan ;) Men jag har samtidigt jobbat en hel del med. Det har varit en lugn tid, har varit på låång promenad med mallou, sett på film med sara och p3, och kommit bra överens med syrran :) Frisknat till, varit sjuk, hyrt film, hjälpt släkten, varit på köpcentrum, jobbat, varit ute i solen, fått dåligt samvete över att inte varit ute i solen, tagit kontakt med gamla bekanta och bara varit hemma och degat. I söndags var jag så duktig att jag tänkte åka till Plantagen för att köpa två blomsaker till mina två tomma krukor. Men något gick lite snett för jag kom hem med en grön växt.. och en till kruka xD men de passade ihop så bra och den blev så fin, så får fylla de andra krukorna en annan gång. Jag funderar på om man kan plantera gräslök eller kanske små morötter ist? ;D det hade jämt mormor, och det var supergott!

Nee nu har jag inte tid att sitta här längre, ville bara att ni ska veta att jag lever. Även om jag är most osocial just nu, sorry for that! Jag har fått en hel jobbvecka, samma ställe hela veckan, som jag idag ska kämpa andra dagen med. Bussen går om tio min så nu måste jag springa om jag vil se mänsklig ut ;)

Hoppas allt bara är bra med er! Love you all <3

Tschüss!

Kommentarer
Postat av: Liza

Hard work :P

2010-04-27 @ 16:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0