Kallt + blå himmel = Höst?

Aaa vad fint väder det är idag =) sol och blå himmel, nog för att det kunde plusas till lite värme också, men sen när får man allt man vill ha i livet? ;) Idag är min dagsplan, än så länge, att ta en sväng till "förskolan" och åka ut på landet, laga mat åt mig och mamsen och senare antagligen träffa några av girlsen och ta en fika =) och ja, jag ska försöka skicka iväg bilderna från senaste festen också ;) jag vet att jag har varit lite seg på det xD men idag ska jag försöka fixa det, oroa er inte linda och p3, och alla andra som vill dela ;)  vi får se när bara, har inte haft så mycket dator-tid på sistonde :P

Igår spenderades merparten av dagen med vella :) vi hyrde film (3 st) och käkade kebabpizza och godis, så där lagomt nyttig alltså;) filmerna vi såg var "Inkheart", "Death race" och "Dumpa honom" xD den sista var då bäst, verklighetstrogen, handlade om massa människors relationer, killar och tjejer och problemen som kan uppstå ;D Just ja, vella färgade håret också :) vi kommer se en mahogny-färgad vella från och med nu och jag måste säga att hon verkligen passade bra i det =) det blev lite mörkare och lyser lite rött i vissa ljus:P time for changes var temat;) När sen alla tre filmerna var slut, pizzaresterna hade kallnat och vi höll på att somna för tredje gången i soffan, lämnade jag henne i början av nästa dag och åkte hem :P somnade dock inte på ett par timmar ändå, så uppskruvad av cola som man egentligen var ;)
 
Aja, det var en skoj kväll :D Vad har alla vänner för små planer i era stora liv annars idag då? :)
Akta er för att frysa ute iaf, det är inte så varmt som det ser ut!
Ciao, puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Natalie

TA DET LUGNT ! <.<

2009-09-17 @ 17:02:03
URL: http://rockpointnattie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0