Swimming in the rain

Kom för en stund sen hem från shopping-runda med syrran:P jag som ska spara pengar;) men men, vi fixade lite ärenden också, hon lånade en matte c bok på biblioteket, min braiga idé;) nu kanske vi kan sluta gräva i min hjärna för ett tag och ta boken ist :) hoppas kan man alltid =D

Jag har lyckats paja ännu ett paraply, andra för i år skulle jag tro :P men smart som jag är så köpte jag en regnjacka (regnställ med brallor oxå egentligen) förra gången ett nytt paraply var en nödvändighet, så regna på - jag klarar mig rätt okej ändå :=) kanske bättre, för vet ni hur många jag har sett idag som kämpat med sitt paraply, som vänt sig åt andra hållet xD haha drygt.

Gårdagen spenderades också på kuppan ;) tillsammans med typ halva stan, några personer jag träffade på eller såg var t.ex sara, linda h, koffe, min gammla matte c-lärare, linda a, stoor, nk, sune och några fler ;D Iaf så kom Vellie tillsist, som planerat och vi tog en vända:) jag köpte inget alls, vilket var tur eftersom jag shoppade idag med ;D hon köpte desto mer.. finns anledning att strypa senare då, natta xD jag hörde löftet ;)
Efter några timmar fick vi sällskap av fanny och jag fick lyssna på syrrornas många historier från barndomen xD och en stund efter det så joinade jonas mig och vella och vi gick och käkade. Därefter blev det att bila hem till skräddis och där spelade vi wow (world of warcraft) xD haha, de tyckte att jag borde testa iaf ;) och det var faktiskt lite kul, iaf när man spelade tillsammans med någon :) jag och vella var ett storslaget team;D och jonas var ju inte så pjåkig han heller ;) men var bara lugna, jag sitter inte fast;) förstår inte riktigt hur man ska orka med att spela 8 timmar på en och samma dag/gång! nja, kanske inte riktigt jag iaf :)

Hoppas ni har en bra dag:) syrran hade lånat en film som vi ska se ikväll, det blir mest bara att slappa och käka popcorn med popcorn krydda =) imon får vi se om det kanske blir utgång:P beror på var man ska vara före;)

Ja justja, jag har inte varit inne på msn på typ två dar, så ni som har fått någon konstig webbside-länk..det är inte jag som skickat! vi får se om jag kanske måste byta lösenord igen då, suck.. nu ska jag iaf låta virusprogrammet söka igenom datorn. Ni får väl klaga ifall ni "hör" något mer från "inte-jag" ;D

Puss på er kära vänner och bekanta :D


Kommentarer
Postat av: Leia

Ha en fin fredag! :D

2009-09-04 @ 16:19:27
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: lovisa

nu tycker jag att det är dags att fler inom bloggvärlden får upp ögonen för just m i n blogg. har du inte läst den så har du verkligen missat något- den är grym!

och glöm inte att lägga till mig på bloglovin.

you're gonna love it!



ha en fin kväll! =)

2009-09-04 @ 17:10:59
URL: http://lovisafrick.blogg.se/
Postat av: becka å liza

du verkar haft en roluig dag :D många kramar!



2009-09-04 @ 23:12:25
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: Natalie

haha fy fan! Det ska ajg ta upp med Vellies! Men va? Hade inte dem gjort slut;P Uppdatering på G när jag kmr hem! Puss

2009-09-05 @ 04:02:52
URL: http://rockpointnattie.blogg.se/
Postat av: Elisa

låter som om det var dags med ett regnställ du ;) Låter iaf som du haft det roligt :D Jag har fått sån där länk men förstod att det inte är du så jag tryckte inte på det;D hehe får hoppas du lyckas lösa det:)

2009-09-05 @ 11:26:46
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0