Just a little bit

Hej igen:) jag har kommit på att jag är rätt så duktig att uppdatera iaf;) men tydligen bara en gång om dagen ;) nåja det passar bra än så länge, får väl skriva något mer den dag jag faktiskt har något intressant att skriva om ;D

I lördags blev det film med vella och jonas a :) vi såg på "The Boat that Rocked", en typ "Sex, drugs and Rock and Roll" film ;D den var knäpp och rolig om vartannat ;) men slutet var bäst, de blev räddade från att drunkna av sina fans xD Efter filmen träffade vi på den andra jonas och han erbjöd skjuts hem :)

Söndagen blev en trip med mallis till stan :) vi "råkade" hamna på marknaden (a) och vi åkte karuseller! =D virvelvinden och en liknande, break dance =) himla skoj var det xD vi åkte 5 gånger efter varandra! snacka om att man blev en aning snurrig där i slutet, kändes som en av alla de fyllor man haft ;P men vi fick ju två åkturer gratis, han sa "no" när jag försökte ge honom biljetten och då hade man ju en biljett över, inte ska man gå därifrån då;) gratis är gott=D så det blev en till vända på den första:) sen en till gratistur på den andra igen.. ;D fast någon envisades med att köpa biljett ifall att, hehe ;) men skoj var det!!
På vägen hem gick vi förbi ica maxi, fast min nye polare hade slutat jobba och lämnat staden :) aa justja, jag tänkte förtydliga en sak också, efter reaktionerna jag fick på min senaste snabba uppdatering ;) han var en rolig kille att jobba med, vi kom bra överens :P var på samma våglängd typ xD och han kändes som en bror, inget annat, så tjejer glöm den tanken ;)

idag blir det lugnt och skönt, jag slog i ryggraden lite igår xD hahah jag har till och med fått ett blåmärke på ryggen, det känns lite när man sitter rakt eller ligger på rygg ;) haha ack, ack man börjar visst bli gammal ;D men vill man ha kul, får man lida pin, eller vad? ;) Neej nu ska jag ut och röra på mig lite, har skrivit det här inlägget under en timmes tid nu snart=) lite långt som vanligt, sorry for that ;D

 
 
1. g-force-ligan ;) 2. alexander hade just lärt sig att jonglera och tiden gick segt så han tränade massor ;D 3. pappa kom hem med en megastor marabou chokladkaka från marknaden :) 4. mallou väntar på vår tur att virvla runt i break dance=D


Tschüss meine Freunde!
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0