Intresseklubben antecknar

Hejsvej:) hur är det? lever alla efter utgången igår?;) det var väldigt skoj att träffa tjejerna, var längesen vi gick ut nästan hela gänget=D jag ska kika igenom min kamera senare, och se hur många snygga kort det blev xD jag får tacka elin iaf, som drog runt med kameran mest hela tiden och tog närkort på folks ansikten;D jag säger grattis i efterskott till Patricia och hoppas du hade det kul :)

Just nu har jag Tråkigt :P hittade en sida som berättar om de olika stjärntecknen:) jag tror inte på de, men det kan vara kul att läsa, de flesta är ju gjorda för att passa in på alla olika sorters människor =)

Här kommer några citat från mitt stjärntecken iaf ;)

"Du är en mycket fartfylld och frihetsälskande människa. Du är generös till din läggning och ställer upp med både din tid och din kraft när någon behöver din hjälp. När du väl har bestämt dig är du en snäll och kramgo vän."

"Vädurar är mycket vänskapliga och har lätt för att prata med främlingar. Deras självsäkra, utåtriktade sätt betyder att de brukar ta ledningen i de flesta samtal. Du kanske till och med upptäcker att du har svårt att få ett ord med i laget!"

Vädurens vänskapsrelationer xD

Väduren:  Toppen! Full fart!       
Oxen:  Pålitlig     
Tvillingarna:  Fantastiska idéer      
Kräftan:  Blyg    
Lejonet:  Gemensamma intressen      
Jungfrun:  Svår    
Vågen:  En vinnare      
Skorpionen:  Explosiv     
Skytten:  Bästa vänner       
Stenbocken:  Förvånansvärt bra     
Vattumannen:  Oberoende kompisar       
Fiskarna:  Underbar i små doser

Det bästa är väl "Mest utsatta för Vädurens negativa sidor är de som är födda i Stenbockens tecken. Du blir vansinnigt irriterad på denna långsamma och försiktiga människa som du uppfattar som obotligt trög."

Obotligt trög?! hahah xD Men det stämmer lite bra just nu, eftersom jag hela dagen har gnällt på mina föräldrar, som både råkar vara stenbockar! ;) hehe (A) och du elisa, ta inte åt dig;)

Så vad tycker ni? ;) är jag generös till min läggning eller mycket vänskaplig? xD säg den av mina kompisar som inte är det, tycker jag ;D nee nu skriker magen, jag ska iväg och leta lite mat ;p


Men ha en bra idag boys and girls! <3
Ciao

Kommentarer
Postat av: Elisa

HAhaha ja jag tycker inte det där stämmer särskilt bra på oss iaf för vi klickade ju typ på en gång haha och vi har många bevis på det ;D hahaha

2009-09-13 @ 15:06:11
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0