I´m miss penny

Gaaaah, vad har all tid tagit vägen? jag som tyckte jag brukar ha hur mycket minuter som helst :P men icke då, inte den här vecka :) stressat runt och planerat hela veckan lång;) men lite kul är det också, så jag överlever väl,det är bara det "viktiga" sakerna som tar lite stryk xD

Kom nyss hem från kuppan, jag hade först lite "ärenden" till Barnens hus, så jag trampade till syrran som jobbade halvdag och fixade lite;) (hon har ju 20 % rabatt iaf ;D) sen blev det en sväng till kuppan och nu håller vi på med lite mat =) om en liten stund ska jag iväg till shoppingcentrumet igen xD ska träffa twinsen på kuppan och kika efter lite speciella saker =D sen ska jag väl hem igen, och fortsätta att hjälpa syrran med hennes matte xP vi gräver ut min hjärna långsamt och försiktigt just nu oxå ;P

Igår var jag på bio med vella och jonas a, vi såg G-force :D den var rolig och marsvinen var sööta=D man måste ju ha lite överseende med att vi inte var målgruppen precis:P men den var rätt okej ändå :D vi tog en vända på kuppan före oxå, fixade och fikade:P känner att jag spenderat mycket av min tid inne på kupolen den här veckan xD på hemvägen, i underjordsgaraget fick vella sin movie-plan i huvudet;) hon skulle vara "hjältinnan", och jag hennes hjälpreda (miss penny xD), som i slutet visar sig ha planerat ihop alla skumma planer med "the bad guy" ;) vi får väl se vad detta leder till, hon kunde sätta sig ner och skriva ner allt på en gång iaf;) aja, vi alla känner vella xD


Nee, nu måste jag iväg! ska käka så jag hinner gå ut och gå, så jag hinner ta mig till kuppan ;) så jag hinner hem och fixa allt som måste fixas innan imon ;D imon blir det födelsedagsfest hos p3 :D


om man bara dra tillbaka tiden en aning ;)

Ha det bäst sötisar!

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0