Hejsvej

Tänkte göra en snabb uppdatering om det senaste ;) igår jobbade en person med blont hår, som gått sam-ekonomi och fyllt 20 i år, event på ica maxi:) och neej, jag talar inte om mig själv, även om det också skulle passa bra in, utan om min teamleader alexander :P Vi träffades vid halv tio och krånglade med ica maxi-personalen innan vi tillsist började bygga vår monter :) platsen var next to toalettpappershyllan (Y) ett litet ställe, med en STOR monter :) det blev att bära in gräsmatta och träd in i butiken, snacka om att man fick blickar efter sig xD kul redan då (A) Efter att vi äntligen byggt upp hela så började vi (läs:jag) hoppa på folk och få dem intresserade av tävlingen och tvättmedlet xD det gick sådär i början, försiktig som man är (A) men sen så blev det bättre. Vid lunch åkte vi iväg och efter diskussioner blev det att käka på max =) sen fick lille gävle-bon en liten snabbt sightseeing av vår lilla stad ;) vi åkte ett varv runt kupolen! xD sen tillbaks till arbetet och fortsätta:) vi tog typ två pausar, där vi satte oss i bilen och lyssnade på musik, skönt för fötterna att sitta ner var det :P aa justja, sara kom förbi en sväng efter lunch också och hälsade på =) kul ;) sen gick det lite trögare med folk, vi startade en egen tävling, jag fick ta 10 tävlingsblad och han 15 och sen skulle vi snabbast bli av med dem ;D kan ju säga att vi körde med varann, jag hivade in någon som han snodde, medan jag tog över någon av hans =D jag vann iaf, men då var priset bara fler blad xD
Det var iaf ett roligt "jobb", träffade många roliga människor som delade med sig av berättelser från deras liv :D apelman tittade också förbi, eller jag ropade på honom, jag fick honom (samma som sara btw) att också medverka i tävlingen om tvättmaskinen ;D jag säger som jag sa till alla andra "lycka till, vi håller tummarna" xD sen började det iaf närma sig slutet av passet :P då kom det ju självklart mer folk ;) vi räknade ihop hur många som vi fått att tävla (det var den ena stora saken, förutom att sälja så mkt tvättmedel som möjligt) och 98 pers hade vi lyckats övertala! :0) det var lite stort eftersom de bara lyckades med 64 st i falun ;D nice:)
Tillsist tog det slut iaf och vi packade lite grejer innan vi sa hejdå, han påbörjade sin 1,5 timmes resa hem till gävle, och jag gick tillbaka till ica för att träffa mallis :) vi två gick runt lite mer i affären, som jag tillbringat hela dagen redan i, och så cyklade vi tillslut hem :D en grymt rolig dag med flera erfarenheter i bagaget=)

idag ska jag om en stund (typ nu alltså) iväg och träffa vella, planen är att hyra film och sen är resten oplanerat :D blir säkert så bra så :) kanske ska ta en sväng till ica maxi ikväll eller imon för att hälsa på alex, den typen som ska jobba hela resten av helgen själv ;P jag antar att de tyckte att två var för många för "bara" 6 timmar ;P hehe.. ;D

nu ropar syrran och vill ha hjälp med "ln", så det är väl som vanligt bara att springa iväg någonstans xP tror att jag ska börja planera mina dagar, kanske man slipper springet xD hahah aja, ni får ha det så bra ikväll iaf! =D puss på er allihop!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0