Utgång, promenixer och innebandy

Hallojs=) hur har alla det denna lördagskväll? jag hoppas att ni är ute på skoj;) Igår var jag, sara och patricia ute på stan och härjade;D vi hade förferre hos sara, sen vidare till s2, sen engelska och sen lite butterfly, innan vi stannade på centrumgrillen för lite käk:P det var faktiskt folk ute, trots att det var en fredag (löning), men inte många man kände, vilket ju kan vara både en för- och nackdel xD Vi tjejer hade skoj iaf =D

Idag vaknade jag upp med ett tungt huvud och en aning illamående ;D centrumgrillen är kanske inte det bästa,men när man är hungrig på natten - är man inte så kräsen ;) Under min "bakis-dag" har jag städat my place, gått ut och gått långt med syrran, sett på innebandy med p3 och träffat mallou för en stund :D På innebandyn, där borlänge mötte det nya laget tjärna ängar (xD) vann blge rätt så stort :) de hade den duktigaste målvakten bland annat;) både jag och p3 cyklade hem sen, men jag antar att jag var hemma hos mig innan hon ens hunnit fram till stan, hehe^^ älskar nedförsbackar;)

Nu är det jag och den film jag hittar som gäller;D ska nog ta mig till syrrans tv, storlek större, och slänga mig ner i sängen=) ha det så himla bäst boys and girls!



Your mind is in disturbia, It's like the darkness is the light
Disturbia, Am I scaring you tonight?

Kommentarer
Postat av: becka

Hur är butterfly?

2009-09-27 @ 11:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0