Män som hatar kvinnor

Nu jä**lar, det här är tredje gången som jag får lov att skriva om, eftersom datorn hängt sig och stängt internet några gånger :P men det kanske är tur, fick jag en chans att lugna ner mig lite ;) Det finns snälla och idiotiska människor på den planet, det har vi alla vetat och säkert träffa på under våra inte alltför långa liv hittills. Det finns alltid några puckon där ute som försöker såra eller göra folk förbannade. Jag har på något sätt lyckats undvika de flesta av den sorten, men nu helt plötsligt är de visst överallt. jag är inte den som tar åt mig, men visst kan vissa meningar snurra runt i skallen, man är ju bara människa och en med kanske inte det världsbästa förtroendet för sig själv :P det är väl så att en vanlig människa som får höra dagarna i sträck vilken "hemsk människa den är","va ful du är, vilket under att nån gillar dig" eller helt enkelt "du borde dö, gå och häng dig ditt äckel" så reagerar man på de:p det är klart, tyvärr är det inte något som bara passerar förbi ;)

Men nu ska det iaf bli ordning för mig =P På en sida där man anonymt kan kommentera,kan man inte göra det nu längre, ni som fattar vad jag menar får be om ett gästlösenord från mig isf =) och när det gäller facebook så har jag nu tre "vänner" mindre helt enkelt :P för där finns det tydligen några som inte kan ta ett nej, utan att ge igen. En hotade faktiskt med att skicka ett virus! det var ju bara skrattretande xD Får väl tänka mig för innan jag öppnar okända mail, man vet ju aldrig^^ ;) Men de kan egentligen försöka hur mycket de vill, de kommer inte åt mig ;D jag har så många UNDERBARA vänner runt mig redan så jag bryr mig inte =) jag ville bara rensa systemet lite, det är väl det som en blogg mest är till för? ;)

Hoppas ni har en härlig dag mina små och stora vänner =D det har jag hittills :) jag kom typ nyss hem från sara:) vi såg på "män som hatar kvinnor", en lite hemsk film egentligen, kanske därför den är bra, den griper tag i en ;P men den var annorlunda än vad svenska filmer brukar vara, inte döseg helt enkelt ;) jag gjorde tur-testet igen och tydlingen ska jag ha 94% tur idag xD vi får väl se hur det går med det, om jag når 99% någon dag, ska jag iaf köpa en trisslott ;D 
Nee ni, nu ska det lagas lite mat här i huset, för magen skriker en aning ;)


Men ha det bäst!
puss&kramar<3


Kommentarer
Postat av: Elisa

det är bra att du blockar och grejor och du är för bäst helt enkel! :) och du är jättefin och underbar <3, så inget att bry sig om fastän det är svårt att låta bli tyvärr som du säger :/ Ja män som hatar kvinnor var förvånansvärt bra tycker jag faktiskt :) så nu blir det flickan som lekte med elden som gäller :)

2009-09-25 @ 17:03:17
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0