H-day

Åker iväg på morgonen, här finns ingen återvändo. Dags att rannsaka sig själv. Folk som dömer, och sanning kommer alltid fram. Man döms efter utseendet. Ingenstans att gömma sig, allt är framme, allt är synligt. Ingen detalj undkommer ljuset, varje mörker ska lysa upp. Hela du är genomskådad. Bitar faller bort, delar av dig tar sin flykt. Plötsligt är det över och du ler.



Hatar inte ni också att se er i frisör-spegeln? ;) visst är det riktigt härligt när någon annan sysslar med håret, men den där spegeln är hemsk xD idag är jag nyklippt :) jag ser liten ut, och namnet "fluffy" kommer väl till pass xD 
Varför envisas alla frisörer med att ge mig en buslugg och föna fram lockar innan de släpper iväg mig? ;)


Puss!


Kommentarer
Postat av: Elisa

Du är säkert superfin :D frisörer älskar lockar ;D hahaha och du är busig det måste bero på det ;D haha

2009-09-02 @ 21:31:30
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0