Blondy har Flininfluensan

Utgång igår :P det blev tre förfester och sen stan :) p3 och sara åkte taxi först (och p3 fick med sig min mobil ;D) och jag och vella åkte lite senare, vi kom rätt sent till stan, så vella, simon och linda bestämde sig för att käka istället, medan jag och sara b drog in på krogen=) där hittade ann oss och vi röjde dansgolvet ;D vi drog vid halv två till centrumgrillen och sen vid stängning träffade jag sara och p3 utanför butterfly och fick tillbaka mobilen xD haha fan vad man kände sig tom utan den i typ 2,5 timme eller så, och jag är ju världsbäst på att kunna allas nummer, Not xD kanske lite beroende? ;D fast iofs kunde den behövas för att få reda på var alla var nånstans ;D haha aja, var aldrig orolig, p3 vaktade ju den ;)

Sen när jag ringde efter skjuts fick jag reda på att syrran var ute också, så det blev att leta reda på henne och sen hem =D jag hittade hennes kompis först, som tog massa bilder på oss två, hoppas de inte dyker upp nånstans! xD roligt var oxå att syrran hade på sig kläder hon lånat från mig och jag hade kläder jag lånat från henne, det blev lite kul ;D

Flininfluensan är vad sara kallar svinflunsan ;D tyckte flin passade bättre in på mig (A) och blondy, var vad alla kallade mig på förfest nr 3, eftersom ingen verkade komma ihåg vad jag hette^^ det är inte lätt ibland xD

Iaf hoppas jag att alla hade en skoj lördag! :D Nu ska tv-serieboxen startas och sen ska det väl lagas mat eller något annat vanligt;)

Ha dé gött!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Elisa

låter trevligt det där :)

2009-09-07 @ 14:06:43
URL: http://sweetelisen.blogg.se/
Postat av: Patricia

Haha kom på på stan att jag fortfarande hade din mobil! Vår taxitur blev lite oplanerad, vi bara hängde på. Men du kunde inte skicka nå fylle-sms iaf, haha :D

2009-09-07 @ 21:18:19
URL: http://patriciasb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0