A fine day

Det är himla skönt att må bra på en söndag :) ibland hör det ju inte till vanligheten :P även fast jag delade ett glas vin med syrran igår (a) Idag har jag iaf varit ute och rört på mig, för jag kom ju på att det kanske inte var så bra att dricka grädde i fredags (a) hehe, det ingick in groggen (eller drinkarna, som det blev för oss) likör 43, nyponsoppa och grädde - exakt den blandning som Hiller bjöd oss på förut, med samma resultat^^
Till becka ska jag också säga att när vi var på Butterfly, var det inte precis folk där, det var stendött. Men annars var det en dj i hörnet, en bar och ett litet dansgolv. Någon blandning mellan mongo och s2 kanske:P med rosa väggar och två branta trappor ;) du får komma hit och se efter själv nångon gång snart;D

Imon ska jag till farbror doktorn och testa andningen lite:P kanske få reda på varför jag inte har kunnat andats den senaste veckan ;D håll tummarna! jag gillar inte sjukhus, för många minnen antagligen xP men ibland måste man dit ändå, bara de inte behåller mig xD 


Följde med mamma till kyrkogården, hon ville sätta nya blommor på en grav

You can think you've got everything
But everything is nothing
When you throw it away.

puss & hej från eran Eve =)

Kommentarer
Postat av: L & B

vet du hur man mobil bloggar? :D



hoppas allt e bra med dig? saknar dig =)

2009-09-28 @ 00:32:49
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: Elisa

hoppas det gick bra hos doktorn och att du fick reda på vad det var för fel :)

2009-09-28 @ 14:51:05
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0