No promises

Ojoj, vad tiden kan gå snabbt ibland :P Men gissa vad? Internet är i alla fall tiilbaka! =D yeey, de har tillslut sett till att "åtgärda problemet" baah, jag säger bara, hur mycket har inte mitt internet krånglat bara i år? Drygskåp!

Vad har hänt sedan sist då? hmm, jo jag har väl fortsatt att leva mitt lilla liv :) I måndags blev det en helt normal promenad till nazi med mallis^^ I tisdags var jag med min egna stylist; vendela ;) vi tog en vända på kuppan, kikade runt i lite affärer, hon köpte en mössa och halsduk (vi provade mängder) och jag köpte en klänning (a) Sedan käkade på matpalatset och hamnade på donken ett tag efter stängning =) Aa justja, måste bara säga att jag stötte på "my scary person" på kuppan oxå.. xP Såg han för första gången när jag och becka samlade in pengar till röda korset, han kom fram 4 gånger och jag tyckte han verkade konstig. Nu har jag sett honom vid typ 4-5 tillfällen i år och han är fortfarande konstig! Han har läbbiga ögon, som stirrar på en och han går förbi och kollar sen bakåt hela tiden. Vi var inne i en butik rätt länge, när vi kom ut satt han på bänken utanför.. När vi satt på en annan bänk, gick han förbi tre gånger.. Så, om jag skulle gå och bli seriemördad, vet ni iaf att vella kommer ihåg hur han ser ut^^

Okej, Onsdagen.. igår alltså. Ja,jag gick upp gjorde stor frukost, städade lite, och hann träffa på linda h som kom för att hämta syrran, de skulle åka iväg och plugga eller nåt :P i alla fall så letade vi efter papperen som skulle med i en evighet, tills vi hittade de bland blommorna i köksfönstret, vad tusan de nu gjorde där xD

Idag har jag än så länge mest slappat, sov knappt en blund i natt. Men dagen ligger framför mig, så vem vet vad som händer:) en sak är iaf säker, den jäkla surrande saken som just nu slår i fönstret ska dö.. den där flugan lät som ett jetplan när det susade över mitt huvud och man försökte sova. Sen ska jag försöka vara lite nyttig idag kanske :) men nee nu ska flugsmällaren, i min vänstra näve få arbeta lite^^ Kali tihi xD

Ha det super snyggingar!

tschüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0