Kanelbullens Dag



Idag är det Kanelbullens Dag =D haha, någon som firat det? Kanske passat på att köpa en liten bulle när ni gick förbi snabbköpet, pressbyrån eller 7eleven ;) t om hamburgarkedjan Max säljer ju kanelbullar nuförtiden, så den går ju rätt så lätt att få tag på;) men mest gillar man de hemgjorda, minns hur man kunde vakna på morgonen hos mormor och doften av nybakade kanelbullar fyllde rummet. Lovely :)

Jag har ändå inte firat dagen, även om det blivit några kanelbullar i veckan ;D idag har jag istället varit duktig, jag har städat och gått med sara runt älven bland annat =D det har varit svinkallt hela dagen och småregnat, såg till och med ut som om det kom små små snöflingor^^ you never know, det kan faktiskt börja snöa vilken dag som helst nu :p det märker man ju på hur kallt det är:) men men, med snön kommer lite ljus iaf, även om det är mysigt nu med =) och, alla som känner mig vet att jag kanske inte har så mycket emot snö xD 
Sen när man ser att det är snö utanför porten, borde man rent logisk kunna klä på sig passade :P Verkligen ta jackan OCH tröjan, och inte välja som iaf jag gör fortfarande ibland ;D

Nu har jag skrivit på det här i evigheter, nu ska jag iväg och vara lite hjälpsam. Vi hörs, jag hoppas att alla får, och har en härlig dag i Kanelbullens tecken! ciao! puss


Kommentarer
Postat av: Becka

Ahh kanelbullar. Det är i topp bland världens godaste och billigaste bakverk :D

2009-10-04 @ 17:41:09
Postat av: Elisa

har inte blivit ngt firande här tyvärr :/ =) Men men har varit trevligt ändå :D Ja snö är iaf mysigt, riktig vinter ska det vara :D

2009-10-04 @ 20:39:42
URL: http://sweetelisen.blogg.se/
Postat av: L&B

mm GÖTT med kanelbullar!!!

2009-10-07 @ 13:50:33
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0