Hockey och småbarn

Det blev ishockey med sara igår :) trevligt, speciellt när vårt hemmalag vann med typ 12-0, tror jag det blev tillslut =) mot surahammar, som absolut såg sura ut den sista kvarten. Dock en aning kallt i ishallen, konstigt nog ;) men det var ännu kallare ute sen så :P Igår var jag oxå på introduktion till förskolan! och gissa vad som hände imorse? gaah självklart ringer hon och väcker mig tidigt på morgonen. Jag vet många som har anmält sig till vikariepoolen där, men ingen har fått jobb så snabbt :P men, men ibland ska man väl ha lite flax oxå! jobbade där till halv tre,med barn mellan typ 1-3 år:P lekte, busade, sov och käkade =D väldigt klurigt att få ungar att somna samtidigt, men inte lika illa som att försöka få två småkillar att äta med sked ;D kul värre var det iaf, och jag fick två dagar till:) hon ringde medan jag var där om ett annat ställe (hem till dina hemtrakter elisa!) sen en dag till i stan, en lååång dag blir det =P känns som allt kom vääldigt plötsligt, hoppade in och krajade alla veckans planer, men vet ni? Jag kan nog köpa julklappar i år med nu!! =D yeeeey.. Nee nu ska jag ta en liten siesta, sen måste jag till banken.. och sen ska jag laga mat, annars blir väl kvällen lugn och vanlig =) vad har hänt  för er idag då? hoppas ni har det bra alla! vi höres! puss på er!


Kommentarer
Postat av: Elisa

hahaha det är så bra att du fick lite jobb på en gång :D hoppas det fortsätter så :D haha ja vi kanske ses då ;D

2009-10-22 @ 00:11:36
URL: http://sweetelisen.blogg.se/
Postat av: liza och becka

Wie vad kul med lite jobb =D

2009-10-22 @ 16:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0