Flickan som lekte med elden

Bio med Sara igår. Vi såg "Flickan som lekte med elden", en hemsk film, men kanske därför oxå riktigt bra :) den var faktiskt bättre än den första filmen i serien :P det hände mer, fast samtidigt var det mer blod och våld.. Iaf så var den lite "läbbigare" xD Jag och sara gick runt lite på stan efter, klockan var typ kvart i tolv och det var mörkt och inte mycket folk ;) Sen satt vi i bilen och pratade om seriemördare^^ kanske inte det bästa samtalsämnet, iaf inte när man hoppade ur bilen och ut i mörkret. Det är så lätt att skrämma upp varadra ;) Gick runt hörnet på busken och precis där passade den jäkla katten på att springa ut framför fötterna på mig xD haha, ja jag kan då säga att jag inte var så värst svår att skrämma just då^^ hoppas inte grannarna vaknade;)

Hoppas ni andra inte varit lika lättskrämda och att allt är bra med er. Nu ska jag alldeles snart vara duktig och ta mig iväg till gymmet med mallou =) ska blir trevligt och skönt, ha det så bra mina vänner! Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0