Struligt nät

Hej hopp allihop!

Hur är det med er? Jag hoppas att livet leker och att allt fungerar som det ska för er :) för hos mig gör det inte det just nu xP vi har inget internet (eller visst, kan få fram typ 20% av anslutningen om man har tur nångång), inga fasta telefoner (jag som hade ett nummer att ringa, mobilen blir för dyrt) och inga extra film-kanaler (det kan jag väl iaf leva utan ett tag) Jag har lyckats låna syrrans laptop lite (herr segjansson!), men den behöver hon för att plugga med om en stund;p Men, men det lär väl lösa sig någongång det här, vill ni något, vad som helst, så vet ni ju att jag fortfarande finns på mobilen:) som vanligt, är jag här för er, och lyssnar om ni behöver, dygnet runt ;D

Nee nu ska jag ta en varm dusch, eftersom det var svinkallt ute. Sen måste det lagas något ätbart och senare ska jag iväg och umgås med vendela lite =) ha en bra dag och kväll alla, vi hörs!

puss & kram

Kommentarer
Postat av: Elisa

usch vad jobbigt :/ hoppas det kommer tillbaka snart :D

2009-10-06 @ 14:54:38
URL: http://sweetelisen.blogg.se/
Postat av: Becka

Det låter inte alls kul det där! Vi har blivit fruktansvärt teknikberoende..

2009-10-06 @ 19:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0