Scary night

Glad halloween till er alla :) jag kollade precis ut genom fönstret och såg en yxmördare, vad som såg ut som ett litet troll och batman, på väg till grannens dörr. Visst känns det lite oroande med en yxmördare springandes i grannskapet, men Batman kan man väl alltid lita på? jag känner mig säker, bara de inte försöker komma hit och sno mitt godis, det finns då inte ens så det räker till mig;)

Firar ni halloween något då? Fest, fest, fest?^^ jag var med vendela och linda på halloweenfest igår:P vi var och köpte mat och åkte sedan hem till mats och käkade =) såg lite på "two and a half man" och väntade in en till person innan vi gjorde oss klara (bytte om, vi blev häxa, djävul, spiderman och alkis) sen drog vi vidare bland bullermyrens hus till själva festen. Som redan var i full gång, vi gjorde dem glada eftersom det nu iaf fanns tre tjejer med ;D Även om båda sidor fylldes på under kvällen. Det var både en kul och skoj kväll^^

Idag fortsätter partyt=) jag ska om några timmar iväg hem till vella och vi ska fixa oss lite. Sen iväg till en förfest någonstans i skräddisbacken hos någon, och med några jag aldrig träffat. Låter prima ;) Sedan är det göra stan osäker som gäller! =P

Men nu först ska jag laga lite mat och städa ihop lite. Jag lyckades dra ut mer än halva garderoben igår, blir lite så när man har bråttom ;D Sen ladda inför kvällen=) Ha det bra allihop! Jag vill höra om era kvällar sen ;D

Love you! puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0