Life is a party

Tjeena alla vuxna människor:) Allt går finfint för er hoppas jag? Jag har jobbat mest hela veckan, men idag har jag iaf varit ledig, jag har en massa saker att hinna med så det var skönt;P Dagen har spenderats på kuppan med syrran, shoppade loss en hel del, kikade runt lite och planerade skrattande inför helgen. Jag vet fortfarande inte riktigt vad jag ska klä ut mig till under halloween;D vi får se vad vella har som förslag (det är visst en överraskning och jag nyfiken) jag ska träffa henne imon och förhoppningstvis få veta. Annars får jag väl fantisera ihop nåt enkelt bara:P smink har vi oxå testat lite, sminkade varann, blev lite geggigt och mycket stilfullt^^ eller inte xD vi kan säga så här, jag har fortfarande lite svarta streck kvar på kinden..^^ spårade ur en aning, men nu vet jag iaf hur jag inte ska se ut ;)

Just nu är jag riktigt hungrig, matvrak^^ men jag har bara käkat frukost och fikat med syrran, så det kanske är en bra idé att fixa lite käk snart då. Det blir fest på lördag iaf. Kanske händer det något på fredagen med, modin ville det eftersom hon jobbar sen;) vi får se den dagen, den tiden =) det påminner mig iaf om att jag måste till riktiga banken imon, fixa min trasiga inloggningsdosa och sen till glasbanken för att fylla på lite förråd :P Stora planer den här helgen alltså^^ vi tömmer huset på lördagen för alla ska på skoj =) skönt är oxå att tentaperioden för folk här hemma precis är över, så nu kan man faktiskt höja musiken över viskningsläge igen! great:) Nee nu ska jag käka en frukt och sen iväg på nya äventyr! Livet är en fest vet ni!


"Aliquando et insanire iucundum est" - Ibland är det skönt att få vara galen

 

Puss och kram mina underbara vänner, hoppas vi ses i vimlet <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0