Completely off today

Var visst borta länge på gymmet, hehe^^ Igår kväll när jag tillsist skulle sova,var jag grymt partysugen, och det passade ju bra eftersom det skulle vara lördag när jag vaknade några timmar senare. Den planerade festen blev inställd, men jag tänkte att det finns väl alltid något annat ;D Men ajfan, det jag inte planerade var att vakna upp och känna mig överkörd av en bulldozer. Nu sitter jag här med tjocktröja och filt och ändå skakar jag som ett asplöv.. och ni vill inte reta upp mig just nu, för mitt huvud dunkar så min stubin är kortare än någonsin xD

Tråkigt. Vara dålig när man har planer eller åtminstone viljan och lusten. Men, men vi har väl alla våra bra och dåliga dagar :) Idag är jag helt enkelt inte en person man vill möta i en mörk gränd ;)

Det blir nog vågrätt läge den större delen av dagen. Om jag känner mig som en riktig tråkmåns så kanske jag mår bättre snart. Trist att vara hemma och snurra när man kan vara med folk och snurra av andra anledningar. En lördagskväll oxå! Suck och ve.. Ni får se till att ha lite kul för mig med där ute!
Puss och kram till er lyckliga fjantar! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0