Friday, Saturday, Sunday, Loves You Every Night

Heejhej på er alla:) eller alla är kanske att ta i? ;) kanske jag ska säga "hej på dig"? ^^ Jag hoppas det är bra med er iaf, att livet går framåt som ni önskar och vill =) Nu är det måndag igen då. Ny vecka, Nya möjligheter. Massor av saker man borde göra, jag måste bara fråga om någon vet var man kan få tag på sina gamla gymnasiebetyg? Om man som jag, inte har sån koll på dem här hemma :P

Jag hoppas att alla har haft en härlig helg. Min har varit knasig på alla sätt:) Jag var hos vendela i fredags, där blev man först överfallen av en hund på 100 kilo xD Sen klurade vi på lite dataproblem, lyssnade musik och, slängde oss i soffan framför tv-film. Lilla katten Mongo la sig tillrätta några gånger på min hals (!) konstiga lilla katt, men ack så söt! Sen movade han ner till min axel ist och somnade på riktigt och jag och vella var inte långt ifrån vi heller. Men precis då passade Jonas på att hälsa på och pigga upp oss ;D Han kom från jobbet och hade glömt att lämna något, så vi hoppade in i bilen och tog en tripp in på ica lagret. Nu har jag sett var du jobbar p3, kallt men skönt ;) Sen fortsatte färden hemåt med mig, och med Smurfarna strömmande ut ur högtalarna på högsta volym^^ 

På lördagen hade jag varit på kuppan en halvtimme, och satt i bilen på väg till falun, innan jag ens hade varit vaken i en hel timme! tack syrran ;D det var förresten riktigt dimmigt mellan falun och blge, var väl så tidigt xD
På kvällen blev det tacos och fotbolll. Självklart förlorade vi och det blev dö stämmning ;P Nu blir det antagligen ett fotbolls-vm utan sverige.. baah det vill man ju inte se ;D om man inte hittar ett annat lag att heja på, men är inte riktigt samma sak ;)

På söndagen lyckades jag med det omöjliga. Jag säger ju jämt att det är så skönt att må bra på en söndag. Nu var jag inte ens ut och drack inte en droppe, ändå drabbades jag av världens huvudvärk xP det mesta av dagen spenderades i soffan, när jag inte lagade mat, var ute eller rensade ur garderoben vill säga;)

Idag ska jag om en stund iväg och träffa mallis, och jag har en överaskning till dig sickan ;D Ha en bra dag alla små och stora =) Ciao puss!

Gissa vad? ;)
    

Mongo                                   Dimma
 

Kommentarer
Postat av: Elisa

gå in på studera kanske ? =) haha vet inte riktigt faktiskt ;) låter som en trevlig helg, förutom huvudvärken ;)

2009-10-12 @ 22:19:49
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0